onsdag 12 april 2017

Vet inte vem som sa det, men det är bra


Slänger lappar fullklottrade med någon idé som jag tyckte var bra då, då när jag krafsade ner den. Hittar lappar som inte går att slänga, för att det fortfarande verkar vara någon idé att behålla dem. Slänger lappar som kanske innehåller någon bra idé, men det går inte att se vad det står på dem. Kanske skrev jag ner en tanke mellan två drömmar, kanske tände jag inte ens lampan innan jag greppade pennan. Sedan finns det ju alla lappar med någon annans tankar på, ibland är det en liten tanke med stort innehåll, som den här:

"När du vet att dina drömmar kan bli verklighet, måste du ta ansvar för dem."

Så j-a bra sagt och tänkt, har jag skrivit under de orden. Med cirka 100 utropstecken efter. Men jag vet inte vem som sa det. Förmodligen någon smart j-vel.

:)
/helena

1 kommentar:

  1. Jag tror att det var Tarik Saleh som myntade det uttrycket.

    mvh Hu Buskis

    SvaraRadera