lördag 4 mars 2017

Sofarsogood


Vi gjorde en liten utflykt.


Jag frös om händerna.


Och om fötterna.


Men det gjorde inget för mina favoriter i På spåret vann ju! (Oops, hoppas jag inte avslöjade för mycket nu, om ni inte hunnit se ännu...). Frågorna var svårast någonsin, retade mig så på att jag inte klarade filmfrågan. Eller sportfrågan. Filmfrågor borde jag ju alltid klara, tycker jag. Och sportfrågorna. Klarade en naturvetenskaplig fråga istället, känns bra.


De här två, små, gulliga verkade inte frysa alls. Varken om manke eller hals.


Utsikten över sjön var fin.


Utsikten inne på Citygross var finare. Kanske inte finare - färggladare.


Nog bäst att inte byta däck riktigt än i alla fall.

Helgen hittills. Ganska bra. Himla bra faktiskt, när jag tänker efter. Mannen viskar hurra i mitt öra då och då, vi tjuvfirar min födelsedag lite i förväg. Känns bra. Har fått en kexchoklad. Och en korv. Haha. Och pussar!

Hoppas att ni också har det bra.

<3
/helena

ps Just det, gjorde ju ett varv inne på Myrorna också. Ett produktivt varv. Nyfiken? Nyfiken i en strut får allt stanna kvar i struten ett litet tag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar