måndag 24 oktober 2016

Snart tuffar alla antikviteterna in


Ska strax visa er något litet fint som jag hittat. Tänkte bara skicka in en blänkare om mässan till helgen först.


En av de största antikmässorna på den här sidan Sverige. Den västra sidan. Den bästa sidan. ;)


Jag hoppas på en skön blandning av färg och form. En bra mix mellan det riktigt gamla och det som vissa av oss envisas med att kalla vintage.


Men mest av allt hoppas jag på att äntligen lyckas ta mig dit i år, innan alla antikviteterna hinner tuffa ut ur de gamla lokstallarna igen.

Obs, obs. Antikmässa till helgen (28-30 oktober 2016) alltså. På Åhaga. I Borås. Bara ett par kilometer från min egen ytterdörr faktiskt. Så det borde inte vara så svårt att ta sig dit, men det har det visat sig vara.

Finns det någon matematisk lag, eller ekvation, som talar om/beräknar den proportionella svårigheten att ta sig någonstans, som har med variabeln "fysisk närhet" som en extra försvårande omständighet? Jag bara undrar.

:)
/helena

ps Snart, snart ska jag visa er en fin sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar