tisdag 23 februari 2016

Sol ute, stjärnor inne


Innan jag går ut i eftermiddagssolen ville jag titta in och säga hej.

Hej! 

Och berätta att jag har pimpat köket fullt av stjärnor. Bara några dagar kvar till Oscarsgalan nu. Ville bara påminna er. Känner att det är min plikt som certifierad filmnörd, självcertifierad that is. Anyway. Bläddrar igenom min bländande vita filmstjärnekortlek, och inser att det sorgliga är att vi inte har kommit längre nu, år 2016. 

Jaja, vad är väl en filmgala. Ganska lättviktig i det stora hela, men väldigt kul, trots allt. Jaja. Det här är inte något som låter sig diskuteras på en "pissekvart", om ni ursäkter språket. Får nog återkomma i ämnet. Nu solen! Först lite artificiell pigghet, i form av varmt svart vatten med en skvätt mjölk i!

:)
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar