tisdag 15 september 2015

Borde jag ligga mer?


Tyckte jag fick till det så bra. Hittade trivsamma vinklar. Vrår som kanske inte alla såg. Men. Jag vet inte. Nu sitter jag här och konstaterar att det bara är de här tre som jag är riktigt nöjd med. Tre foton av många. Tre orelaterade bilder. Eller? Ibland när det blir så här undrar jag om de vill säga mig något. Finns det något dolt budskap här. Något jag borde fatta?

Eller handlar det bara om att mitt huvud är för djupt nedborrat mellan tvätthögar och tankar om miljöhjältar? Kanske borde jag gå ut mer? Lukta på de tappra, vindpinade höstblommorna där ute. Hålla vätskebalansen bättre? Eller vila mig till insikt?

Jag vet inte. Vet bara att jag var på en liten utställning igår och att jag borde ta mig tid att redigera några foton därifrån, men det är bara de här bilderna som poppar upp.

Ibland får man nöja sig. Nöja sig med att inte förstå allt. Hinna allt. Kunna allt. Blogga om allt. Tvätta allt.

:)
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar