söndag 14 september 2014

En del saker förändras inte...


Söndag 15/9 September 1985
Kära Dagbok! 
Det måste vara ett helt liv, sen jag sist skrev, så känns det i alla fall.
Klockan är 00.10 på Söndagsmorgonen!
Idag (igår) har jag varit i Värnamo och tittat i affär. Jag tog 9.10 bussen dit o. spenderade några härliga timmar i "storsta'n", alldeles ensam!
Från det ena till det andra: Du kom ihåg honom.......
Han finns inte längre! 
Ja, han är inte död.
Alltså han existerar inte för mig längre!  
VÄND!
Läxor o. prov på hög, Puh! 
Men en rolig sak är i alla fall att jag ska prao:a på sjukstugan. 
Idag är det riksdags-val i Sverige.
Vi hade skol-val i torsdags i skolan. Vad jag röstade på är hemligt, men så mycket kan jag säga: Det var inte på Moderaterna.
Och så har jag lärt mig att sticka (jag har bara rivit upp tre gånger)!
Nä, nu måste jag tänka på skönhets-sömnen 
God Natt! 


:)
/helena  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar