onsdag 9 april 2014

Feelin' yellow


Tanken var att det skulle bli något om påsken. Om påskarna som varit och farit. Jag hade tänkt detektivdammsuga alla mina bildmappar efter glada fina påskigheter. Men det ville sig inte riktigt.

Vet inte om jag var/är på fel humör för att hitta rätt saker. Känner mig lite ledsen när jag scrollar mig runt bland allt som hänt. Många bilder ler jag åt -  ja, de flesta. Men en del av mina foton framkallar minnen som överrumplar mig. Fast det är förstås inte farligt att låta sig överrumplas av sina känslor ibland. Det är bara så...överrumplande.

Men något riktigt bra, och lagom nostalgiskt, påskinlägg blev det inte. Kanske får jag ihop något senare. Det blev bara några bilder som jag fastnade för, i stunden. Ni kanske känner igen dem?

:)
/helena

ps Men jag hittade en låt. En bra låt. Anno 1969. En låt som beskriver hur det känns. Ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar