torsdag 19 december 2013

Det kunde varit så vackert här


Här sitter jag och försöker hitta en bild som säger mer än en massa ord. Men jag hittar mest en massa bilder som påminner om hur underbar sommaren var. Och bilder som ger mig en massa abstinens efter känslan av att bara kunna ta kameran i handen och gå rätt ut i ljuset!

Vidare hittar jag några bilder som påminner mig om mitt projekt som påbörjades tidigare i år - vackert förfall (orkar inte länka till något just nu, men om ni kikar runt bland inläggen från sommaren/sensommaren/hösten framförallt, så tror jag att ni kommer att hitta något...) - om ni minns?

Och så hittar jag de här bilderna som jag ville skulle berätta något om fult förfall. Om människans outsinliga förmåga till allehanda nedskräpning. Inom- och utomkroppslig nedskräpning. Och förmodligen hade bilderna kunnat berätta det alldeles själva, om jag bara hade kunnat hålla tyst.

:)
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar