fredag 1 november 2013

Sockerchockad!


Blev så glad när jag kikade ner i den här byttan. För det kändes så svenskt och förnuftigt och bra att någon hade lagt ner frukt i den - också. Sweden goes Halloween liksom. Lite lagom försiktigt sådär. Och lite lagom sött. Och mycket gulligt.


För så där himla skrämd blev jag nu inte, när jag hade äran att stöta ihop med de här fyra sötnosarna. Två utklädda flickor och deras bodyguards (tolkade jag det som:).


Nu vill jag önska er en fridfull och lite lagom sockerchockad start på helgen!
:)
/helena

ps Eftersom jag inte kunde fråga föräldrarna om det var okej att publicera barnens foto härinne så valde jag att sätta på dem Zorro-masker. (Och resten av "maskeringen" i form av suddighet och pixlighet står den jumla autoredigeraren för. Nu hoppas jag att Blogger löser det där snart!!) Så ni kan ju bara tänka er hur söta de var utan dem. Ursöta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar