torsdag 15 augusti 2013

eMiLs nya hyss!


" ... Du ler mig i ögonen ... "

Hurra! Emil Jensen kommer med en ny skiva - "I det nya landet" - och ska dessutom åka på turné! Det är visserligen inte dags förrän i oktober, men ni vet ju hur fort tiden tenderar att gå. Så när jag nu för en gångs skull inte var steget efter så vill jag dela med mig så fort som möjligt.

Hurra! Nu är det jag som skyndar mig fram till skrivbordet och snabbt som ögat vänder ett par blad i almanackan och bockar för den 23:e november. Här kan ni kolla när han kommer till en plats nära er.

:)
/helena


ps Fast jag undrar ändå; kan han verkligen göra en bättre låt än den här? (Jag vet att jag har "plågat" er med den här sköna spontanta LIVE-inspelningen tidigare, men den är ju så bra!) Förmodligen kan han det. Om jag känner honom rätt. Eller känner och känner. Jo, kanske lite. Lyssna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar