fredag 17 augusti 2012

Saker jag gör när jag inte bloggar


Fotograferar långnästa kvinnor? Svarta krumeluriga stenar? Och trägubbar?


Inte riktigt. Men nästan.


Funderar över vart allt spring i benen tog vägen? Och sommarlovet? Och OS?


Längtar efter vintern, men bara lite. Mest för att jag aldrig hann blogga om Sixten. Sixten från Lima. Och för att 'Frispel' bara visas i en dryg vecka till (det som finns kvar av friluftsutställningen i fråga, jag läste, tyvärr, om vandaler någonstans, suck.) Men kanske allra mest för att jag hittade världens finaste bricka med världens finaste vintermotiv på, på loppisen igår. Och en jultallrik i en blåare än blå nyans, med en lika blå fågel på.


Undrar över vad det här betyder? Vilket språk det är? Hm.


Ställer enkla frågor som; 'Vad är en människa?' Efter att ha sett en läskigt bra film.




Ligger sömnlös.
:)
/helena




ps Och när jag ligger sömnlös, då bloggar jag lite ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar