torsdag 22 mars 2012

The whole truth and nothing but the truth


Har, fortfarande, ett hem i stort behov av tlc, så här finns ingen tid för ett liv på nätet. Men så såg jag, i en liten irlpaus, den här dokumentären och insåg att det enda sättet att förekomma att förekommas är att förekomma. Kristallklart korvspad! Så nu vet ni. Jag ÄR bra, som hon säger Deidre. Jag är bra. Bara så att ni vet. Lita på mig, som en annan klok dam sa. Så -  nu får jag ta dagens sista krafttag. Nu drar jag ur sladden.


Uppdatering, morgonen efter: Oj, vad trött jag tydligen var igår kväll... Jag kunde inte ens stava rätt till Deirdre, fy! Och "Titta på mig" heter faktiskt, 'den kloka damen' Eva Dahlgrens låt. Hittade en jättefin instrumentalversion här! Vi tar det lite piano, så kan vi lägga diskussionen om texten passar in här eller inte heelt åt sidan... God Morgon på er -
och mig! ;)

Nu.
:)
/helena



ps Fick trycka i den igen för ett snabbt ps: Du är googlad. Är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar