fredag 17 februari 2012

Waiting for a train


- Nej, nej, nej sa mannen! De där bilderna ska du ha en helt annan låt till, fortsatte han. Och menade bilderna från tidigare idag. - Jaså, varför det? undrade jag. - Är faktiskt riktigt nöjd med låtvalen där, muttrade min mun vidare. Men visst okej då. Vi kör väl lite synth?! för den oftast lite hårdare mannen. I min notbok står han trots allt för både fortissimo't och Da Capo't!

Det går som en dans där på synth-rälsen. Även om jag hoppas att ni får lite skönare helgkäk... Så on the tracks for your ears only;
Flash and the Pan.



vi hörs.
:)
/helena


ps Ja, jag spelar in! Såklart vill jag inte missa finalen med Haagarna versus Strömstedtarna. Spännande! Vi brukar försöka förhandsgissa städer och
vem där?-person. Mannen tror på Mexico City, Prag och Jönköping. Jag gissar på Seoul eller något i Japan, Haparanda och Odense. Sen får vi se om Shakespeare eller Amelia Adamo kikar fram bland alla de skenande bilderna...

1 kommentar:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Xuy_jIKN7Lw fungerar bättre!

    SvaraRadera