torsdag 26 januari 2012

Kom ut och lek...


...ropar solen! så jag måste skynda mig nu - så att vi får en kvart ihop eller så - jag och den stora glödande kämpen. Jag hör nästan Gunde i örat: - Skynda, skynda, nu är det bråttom!

Ville bara kolla med er först så att ni inte har missat The Selby´s senast hembesök? Fullt av tidningar på bordet, böcker i hyllorna, gitarrer i stället och en underbart blå bas i famnen på Greg Wooten! I New York kids! Helt i min smak med andra ord. Mumsfiliinredningsbabba!

Nu ska jag försöka springa (nä, skulle inte tro att mitt knä tillåter det va´?) ifatt de sista strålarna. Jag tar mina nya vinterstövlar på mig så hinner jag nog. Och kameran får kanske följa med ut en stund och leka. Om den är snäll.



:)
/helena


ps Missa inte de fina runda musikinstrumenten heller. Där i NY-lägenheten. Ja, sådana där på pinne, med något slags frön inuti, så att det låter tjicki-tjick, när man skakar på dem. Jag vågar inte skriva ut vad de heter, eftersom ett av de vanligaste sökorden på min blogg är just dessa små musikskakisar. Vill helt enkelt inte göra dem ändå vanligare här inne. :). Men fina är de. Både mina och Gregs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar