söndag 8 maj 2011

Vatten & korv & bröd


Vissa dagar är det i stort sett omöjligt att komma på vad man ska äta. I dag är en sådan dag. Bara en reflektion. Jag tror jag tar mig ett knäckebröd till, medan jag fortsätter att fundera.



Ett inlägg om dagen är kanske inte alltid doktorns bästa ordination?
så hörs vi snart
:)
/helena


ps Vill ni läsa lite mera matnyttigt, med lite fler ingredienser? Scrolla då neråt, eller klicka in er till dagens första söndagsreflektion & bild.  Ja, just det, Ardy Strüwer har gjort tavlan på vår dörr.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din hälsning om krönikören med hunden Svante! Den boken fick jag till gåva av min pappa i vintras! Jätteskoj :)

    SvaraRadera
  2. Jeg kjenner meg igjen i sånne dager da man ikke har lyst på noe som helst og ikke vet hva man skal spise...knekkebrød er bra å ha!

    SvaraRadera
  3. Kamomilla: Vad snällt av din pappa! Och kul att du har en bok som kommer härifrån, vår lilla stad. Hälsa Svante! :)

    Katrine: Ja, jobbigt ibland det där... att man måste äta - varje dag. :)

    /helena

    SvaraRadera