söndag 29 maj 2011

Mor ÄR rar!

Till och med Mr Blues har klätt upp sig idag! Slipsnål minsann...
Blommor till mor! Och den raraste av blomsterbud!
Hoppas att Mor får tid att göra vad hon vill idag...

"Nu har äntligen skrivmaskinen kommit fram, efter en längre tids förvisning i ett skåp! Jag förstår inte varför det har varit så svårt att hitta på den. Först vill jag tacka så mycket för det fina paketet som jag fick till morsdag! Det var en överraskning och spännande, roligt med alla de fina korten och spelet. Vi har provat på det må ni tro, bra att friska upp minnet. För en tid sedan kom vi på att spela fia, det var också kul och bra för tankarna..."

Lämnar er med dessa rader skrivna av min kära SvärMor. Tänker på henne idag.


så hörs vi snart.
:)
/helena



ps Om Mor är av den nyfikna sorten så kanske hon undrar vad det är för en lång träpinne som syns i mitten på den översta bilden?! I så fall kan hon kika in här, så får hon se den andra änden... och läsa  ett par strofer som jag tror stämmer in extra bra på just mammor!

pps På FABRIKEN! pågår morsdagsfirandet som bäst och lite andra söndagsgöromål också, kan man tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar