fredag 18 mars 2011

Ett hejsan och två vaser.


Sticker bara in ett par ögongodisvaser till er innan det bär ut en sväng på stan. Inget speciellt upphetsande, bara ett ärende till apoteket, nä, jag ska INTE hamstra jodtabletter, bara köpa det som alltid brukar köpas just där. Mera kräm.

Något i matväg till kvällen. Revben kanske eller kinamat? Eller en bit smörgåstårta. Vi får se. Något gott blir det. Känner mig, nästan, som en riktig twittrare, det var inte meningen... Titta på de fina vaserna istället. Vet inte riktigt vad de kommer ifrån, vet mest att de ser så fina ut ihop. Den blåaste har jag sett skymta förbi inne hos någon annan bloggare, minns ej vem. Någon kan ha nämnt att det kan vara en skapelse av Inger Persson, ni vet hon med Pop, men som sagt det är inget jag vet med säkerhet.

Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna sticka in en snabbis på Myrorna också, vem vet kanske ligger det ett fynd i någon av deras lagom dammiga hyllor och bara väntar, på just mig!


vi hörs.
:)
/helena



ps. Glöm inte att ducka för månen...

2 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Fina vaser! Ha nu en riktigt trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Jenny: Skickar mina bästa, telepatiska, trevlig helg-önskningar, rakt tillbaka, mot Kråkered!
    :)
    /helena

    SvaraRadera