tisdag 29 mars 2011

blogg.blomma.


Här i min blogghörna hinner jag inte sitta! Inte just nu. I kväll ska jag äntligen försöka komma iväg på konstutställning! Det är nämligen den sista veckan som den visas på Konstmuséet, här i vår lilla stad. Lovar att komma med fullständig rapport/recension senare. Om jag kommer iväg.

Om jag inte kommer iväg så ska jag nog fortsätta min konstrunda inne hos alla sköna blogginspiratörer på Fabriken, jag tror jag hann igenom ungefär halva rundan förra veckan, så jag har mycket sköna konster kvar att se fram emot, även här ifrån min blogghörna! Nä, nu ska jag försöka komma iväg. Konsten kallar, IRL.

Don't forget to stop and smell the roses...


så hörs vi snart.
:)
/helena


ps Missade ni bilderna ifrån mitt eget lilla galleri förra veckan? I så fall är ni välkomna att kika in här! klick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar