lördag 4 december 2010

Hej mitt vinterland...


Det var egentligen det enda jag ville, just nu. Titta in, så här i arla lördagsmorgonstunden och säga; Hej!   

Senare idag, fast ändå tidigt bär det ev. av till en utomhusloppis! Det är bara att tyst för sig själv upprepa mantrat; Det finns inget dåligt väder... Det finns inget dåligt ..Det finns inget..:)  Här i sydväst, västgötaböggda, som vi säger här, skulle det iof bli riktigt varmt, bara 5 minusgrader mitt på dagen. Man kanske t.o.m kan lämna långkalsongerna hemma?!

Som sagt jag ville bara lämna ett litet avtryck, som ett första litet, lätt skidspår i nysnö, ungefär. :)

Om tiden och orken räcker till så blir det eventuellt ett kvällsinlägg, senare. Vi får se. Kanske bjuder jag t.o.m på lite naket!? Det är ju ändå lördag...

Sköt om er vänner!
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar