torsdag 4 november 2010

Scary?... and ...cute!


Eftersom jag är väldigt "grön" på det här med att blogga, det var bara några veckor sedan jag startade upp denna blogg, försöker jag lära mig ett och annat. Det har egentligen aldrig tidigare blivit av att förkovra(konstigt ord eller hur?) mig i ord och bildredigeringens ädla konst. Verkligen kul att upptäcka alla effekter som man kan använda sig av, bara man vet hur.

Min bästa lurviga kompis får så klart agera modell!!

Annars tycker jag mycket om det nakna, ärliga fotot, utan alltför mycket redigering, men var sak har liksom sin plats.

På tal om "fotokonster" , gå gärna in och kika hos Dos Family, kul idé att fota genom en kula. Å här snackar vi en annan division, Jenny (som också har bloggen Sammy Rose) jobbar som fotograf.

Nä, nu går det inte att skjuta upp irl-stuff (läs;diska,vattna, fixa&trixa) längre.
Vi Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar