måndag 18 oktober 2010

snart ska jag börja blogga!

Jag har aldrig bloggat förut, så detta första inlägg blir bara en liten test inför det som komma skall...

Tanken är att här ska det komma ja,just tankar och funderingar runt min vardag och en del reflektioner om allas vår gemensamma tillvaro.

Eviga kvinnor (se ovan) kommer jag att återkomma till, men jag kan i alla fall nämna att ordet vintage i rubriken återkopplar både till det faktum att jag,( likt många av er andra därute, )gillar gamla, begagnade, ja redan använda saker helt enkelt. vintage betyder också i mitt fall att jag så småningom tänkt mig starta en liten second hand-"bloppis", där ni ska få möjlighet att ta del av en del av mina fynd. diverse ting inhandlade på loppisar, auktioner och liknande. svårt blir det att lämna ett och annat till försäljning, man är ju så fäst vid sina kära ting, eller hur?

Ha tålamod, jag måste sätta mig in i allt det här med att blogga först, men snart så hörs vi.

Med på( vingliga Bambi-ben) Vänliga Hälsningar ifrån Gjenus. Vi Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar