lördag 23 oktober 2010

En oskuld




Jo, det är faktiskt sant, om man tittar riktigt noga på "close-upen" här ovan, så står det "en oskuld", längst ner i vänstra hörnet. Fniss.  Jag fortsätter på helgens inslagna tema-väg med ytterligare en bild, en favorit till. Sällan hör man väl talas om någon som kan motstå, ögonen och för den delen hela ansiktet hos ett djur!? Hos oss som har fått förmånen att dela vardagen med ett djur, i mitt fall katt, finns det nog inte en enda som inte vet hur lätt de lindar oss runt, ja inte bara ett finger, utan alla. Deras ofta bedårande uppsyn har förstås ytterligare ett och annat finger med i spelet :).

Just den här bilden är ett fotografi, inte helt nytaget. Bedårande var ordet!!

I ett annat inlägg, säkert flera, ska jag plåga er :), med bilder på mitt eget "odjur", men om ni blev sugna på fler kattbilder nu så länkar jag till en av mina favoritbloggare, flera av mina stambloggare har katt, men idag får ni en länk till Iris!

Vi hörs!!

1 kommentar:

  1. Hej hej. Vad fint du har det här. Tack för din länkning, jättekul . :) Ha en fin söndag.

    SvaraRadera